ساده ترین روش فهمیدن خوانده شدن پیام دایرکت؟

۶ بازديد

در این مقاله میتوانید با

چگونه متوجه می شوید که پیام دایرکت اینستاگرام شما خوانده شده است؟

آشنا شوید

<p> به قوانین گروه ها پایبند بمانید. به قوانین و اصول عکاسی پایبند باشید. در این ۱۰ نکته سعی داشتم شما را با اصول فروشندگی و فروش کالا در اینستاگرام آشنا کنم. حتی برای آن افرادی که در مسابقات شما برنده نشده اند. آنها هیچ استراتژی در رابطه با فروش نمیدانند و مدام میگویند که در اینستاگرام نمیشود که محصول یا خدمتی را فروخت. 5. در نهایت حساب شما تغییر کاربری خواهد داد. از طرفی اگر شما در زمینه ای که فعالیت می کنیدف تنها تعداد معدودی در حال فعالیت هستند، زحمت و تلاش شما را کمتر خواهد کرد و اما این به معنی زحمت ناکافی و انتظار فروش بی نهایت محصولات نیست. 83٪ از کاربران اینستاگرام، برندها یا محصولات جدید را در این شبکه اجتماعی پیدا می کنند. 80٪ کاربران می گویند این شبکه اجتماعی هنگام تصمیم گیری برای خرید محصول یا خدمات به آنها کمک می کند. شبکه مجازی اینستاگرام از محبوب ترین ها و شناخته شده ترین برنامه های مجازی و اجتماعی است که این روزها چندین میلیون کاربر از سرتاسر جهان را به خود جلب کرده که هر یک از ما در این برنامه در طول روز از چند دقیقه تا چند ساعت نیز گاها وقت می گذاریم و در میان انبوهی از تصاویر و کلیپ های هنری و آموزشی، غرق خواهیم شد که تماشای تمام آنها نیاز به وقت زیادی دارد و کار یک یا دو روز نیست. </p>

<p> فردی که وارد پیج شما می شود باید تنها با یک نگاه چند ثانیه ای متوجه شود که شما کیستید، خدماتی که ارائه می کنید چیست و چگونه می تواند از این خدمات بهره ببرد. 1. وارد برنامه اینستاگرام شوید و سپس از بخش profile، وارد تنظیمات شوید. در دنیای امروزی کسب و کاری برنده است که زودتر وارد حوزه دیجیتال و کسب و کار اینترنتی شود. با خواندن این مقاله درک بهتری از فروش و بازاریابی در اینستاگرام پیدا خواهید کرد. دقت کنید که در لایو اینستاگرام میتوان با استفاده از زبان بدن، احساس بهتری در مشتریان ایجاد کرده و نام برند را در ذهن آنها ثبت کرد. وقتی فروشندگان بتوانند مشکل مشتری را حل کنند و به او اثبات کنند که فقط آنها میتوانند مشکلش را برطرف کنند ارتباط دوستانه ایی بین آنها ایجاد میشود و فروشنده در این مرحله به راحتی میتواند پیشنهاد خرید محصولاتش را به مشتری بدهد و در این لحظه مشتری با علاقه و با میل شخصی و رضایت خود محصول او را تهیه میکند. تعداد هشتگ مناسب براس هر پست بین 5 تا 8 عدد می باشد پس در استفاده از آن زیاده روی نکنید.</p>

<p> وقتی میگویید «همه شرکتهای برتر از این محصول یا خدمت استفاده میکنند»، اشتیاق به خرید محصول یا خدمت را در ذهن مشتریان شعلهور میکنید، زیرا خودشان را یکی از آن «شرکتهای برتر» میدانند. برای اینکه بهشکل تاثیرگذاری در ذهن مخاطبان بمانید و اعتماد آنها را بهدست آورید، باید یک برنامۀ مشخص و مستمر برای انتشار پستهایتان، داشته باشید. یکی از استراتژیهای مهم در بازاریابی در لایو اینستاگرام این است که برند شما در ذهن کاربران ثبت شود و بهترین روش برای این کار این است که با تولید محتوای جذاب در لایو اینستاگرام جایگاه برند و فروشگاه خود را در ذهن آنها ثبت کنید. ازاینرو، فراموشکردن تاریخهای مهم برای آنها سادهتر است. این دقیقا کاری است که شما باید بکنید. وقتی کاربران به صورت تصادفی یا آگاهانه روی مکان یک پست یا استوری کلیک میکنند، پستهایی که از تگ آن مکان استفاده کردهاند به آنها نشان داده میشود. خوشبختانه همهی اکانتها میتوانند از این قابلیت، بدون هیچ محدودیتی استفاده کنند. از این رو این بهترین فرصت برای افزایش محبوبیت و فروش می باشد که اگر شما در هر زمینه ای باشید می توانید بدون هر گونه هزینه ای اقدام به ایجاد حصاب کاربری در اینستاگرام کنید و سپس با استفاده از روش هدفمند، اقدام به تبلیغات محصولات خود کنید و از این روش میزان فروش را به بیشترین حالت ممکن برسانید که این طبیعتا نیاز به زمان دارد و شما یک شبه نمی توانید تمام محصولات خودتان را از این طریق بفروشید.</p>

<p> ایجاد حس هیجان در مخاطب همیشه با استقبال همراه بوده است. بهعبارت سادهتر، احتمالاً مخاطب هدفتان آمادۀ کشف و خرید هدایای تعطیلات در اینستاگرام است. 90٪ از کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را فالو می کنند. در حالت عادی و بدون محرک و تشویق کننده خاصی ممکن است کاربران از این روش استقبال زیادی نکنند. با وجود کسب و کارها و برندهای متنوع و معروف در اینستاگرام، شما با رقابت تنگاتنگی مواجه خواهید شد که باید از آن سربلند بیرون بیایید. پس از بالا رفتن فالووان و بیشتر شناخته شدن برندتان، وقت آن است که هشتگ های مخصوص خود را ایجاد کنید. زمانی که شما همه این کارها را انجام داده اید یعنی محتوای خوبی ایجاد کرده و تمام اصول و قواعد استراتژی های فروش را رعایت کرده اید و مشتری به سمت شما آمده است، یک کامنت یا یک پیام در دایرکت شما میگذارد و از شما توقع جواب دادن به موقع را دارد، زمانی که این اتفاق نیافتد و شما دیر و یا نامفهوم و یا حتی با لحن تند جواب او را بدهید، این خود باعث ناراحتی مشتری از شما و نادیده گرفتن محصول شما میشود. تصور کنید که شما در زمینه X در حال فعالیت هستید و این در حالی است که هزاران نفر در زمینه X فعالیت می کنند و از این رو کمی نیاز به صبر بیشتر و تعامل هر چه بهتر با مشتریان خود را دارید.</p>

۵ راهکار جذب مشتری در اینستاگرام

 

<p> اما اینطور نیست، در اصل قرار نیست مخاطبان صرفا با دیدن تصاویر محصولات شما، ذوق کنند و به دنبال کننده و مشتریتان تبدیل شوند. بخش مهمی از محتوای صفحه اینستاگرامی شما، تصاویری است که در مورد محصولات خودتان در این شبکه اجتماعی قرار میدهید. در این مقاله ابتدا با هم اطلاعاتی در مورد محصولات پرفروش در اینستاگرام به دست آوردیم. نام پیج را یا نام برندتان قرار بدهید یا یک کلمه کلیدی مهم، چون مخاطبان با جستجو کلمات در اینستاگرام، به پیجهایی میرسند که آن عبارت را در بخش نام قرار داده باشند. اینکه دقیقا باید چطور در قبال هر کدام از این جزئیات رفتار کنید، مربوط به مباحث حرفهایتر است که در مقاله پروفایل حرففالووانگرام به طور جامع و در 2 هزار کلمه توضیح دادم. همچنین روش کسب درآمد از یوتیوب هم به این شکل می باشد. می توانید در پروفایل خود روش های ارتباطی و یا ارسال محصول را ذکر کنید تا موجب اعتماد بیشتر کاربران شود.</p> فالووان

<p> در واقع مخاطبان با مشاهده ویدیوها، حس اعتماد بیشتری به شما پیدا کرده و در ادامه با مشاهده یک انسان واقعی که از این محصول استفاده کرده یا آن را در دست دارد، نسبت به خرید آن راغب میشوند. خب در واقع جلب اعتماد یک فرآیند نسبتا طولانی و البته گسترده است. نامی را انتخاب کنید که در شبکههای اجتماعی دیگر نیزاز آن استفاده میکنید، این نام در واقع نام برند شماست، پس مسلماً نباید به هر دلیلی تغییر کند. اشاره سوشیال پروف به این است که اگر در بازاریابی بتوانید به مخاطب بفهمانید قبل از او هم اشخاصی از محصول و خدمات شما استفاده کردهاند، او راحتتر اقدام به خرید میکند. با این قابلیت میتوانید به راحتی فروش خود را افزایش دهید. همچنین، این پستها قابلیت سیو بیشتری نیز دارند. ببینید حلقه گمشده در فروشهای اینترنتی، قابلیت لمس محصول است. چون نظر آنها به شما کمک میکند، محصولتان را بهبود دهید و ایرادات را برطرف کنید؛ به علاوه اینکه، این حس را به او القا میکنید که برای او ارزش و احترام قائلید؛ بنابراین او نیز متقابلا محصول یا خدمت شما را میخرد. </p>

<p> لایک نکردن، کامنت نگذاشتن و به اشتراک نگذاشتن پستهای سایر اعضا باعث اخراجتان از پاد میشود. بعد از آن، هدف این فرد صرفا یک چیز است: تبدیل شدن به یک فروشگاه آنلاین، مثل آن چیزی که رقیبش هست! اما همیشه در این شرایط، نتیجه نهایی یا یک باخت بزرگ است یا تبدیل شدن به یک فروشگاه عادی با درآمد نه چندان مناسب. با این روش میتوانید احترام و اعتماد سایر کاربران را نیز به فروشگاه آنلاین خود جذب کنید. اگر محتوای یا داستان تبلیغاتی شما تعداد خروجی بالایی دارد، میتواند به این معنی باشد که یا هدفگذاری شما اشتباه است یا محتوای شما نیاز به بازنگری داشته و اصلا باب میل مخاطبانتان نیست. بنابراین وقتی برند شما جدید است و تعداد زیادی فالووان ندارید، چطور میتوانید فروش خود را در اینستاگرام افزایش دهید؟ این را بدانید که نحوه درآمد از اینستاگرام تا حد زیادی به متودی که انتخاب می کنید دارد و از آن به بعد تلاش شما تعبین کننده درآمد نهایی شما خواهد بود.. بعد هم برای رفالووانن به این هدف، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و تمامی سعیش را میکند تا با کپی کردن، به چیزی مثل رقیبش شبیه شود.</p>

<p> بگذارید یک سناریو رایج را برایتان تعریف کنم: شخص بعد از مشاهده رقیبش در دنیای مجازی و اینکه او در حال کسب درآمد آنلاین از اینستاگرام است، سریعا یک پیج اینستاگرام راه اندازی میکند. اما چگونه میتوانید بدون تجزیه و تحلیل فعالیت خود در اینستاگرام متوجه شوید که آیا این نکات اصلا فایدهای برایتان داشته و بازدهی صفحهتان را افزایش داده است یا خیر؟ در این روش که پرداخت ها به صورت دلاری است، در ایران زیاد اجرایی نیست اما جز موثر ترین روش های تبلیغاتی به شمار می آید. پس در ادامه و بخش آخر مقاله به سراغ تکنیکهایی میرویم که دانستن آنها به افزایش فروش شما در این شبکه اجتماعی کمک میکند. خب، بالاخره به انتهای مقاله جامع رفالووانیم. مثلا ترجیح میدهیم به سراغ رستورانی برویم که تعداد زیادی مشتری دم درب آن صف بستهاند تا یک رستوران خالی و سوت و کور. اما تعداد خیلی زیادی از آنها نیستند که واقعا فروش داشته و به درآمد رفالووانه باشند! حتی اگر تصور کنیم شما تعداد زیادی فالووان جذب کرده و مخاطبان زیادی دارید، تا زمانی که نتوانید اعتمادشان را به دست بیاورید، در فروش محصولات ناموفق خواهید بود.</p>

چگونه فروش پیج اینستاگرام را افزایش دهیم؟

 

<p> اینستاگرام تنها محلی برای آپلود عکسهای زیبا که گاهی مفید هم نخواهند بود، نیست. آن هم بدون سرمایه؟ یکی دیگر از روشفالووانگرام مارکتینگ برای کسب درآمد بدون سرمایه اولیه، تبلیغات است. ادمین شدن پیج هم میتواند یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه باشد اگر شما با وظایف ادمین اینستاگرام آشنایی داشته باشید، احتمالاً درک بهتری از این شغل خواهید داشت. شما میتوانید علاوه بر انتشار محتوای متنی و عکس از ویدئوهای باکیفیت هم در معرفی محصولات خود استفاده کنید. در این مسیر، ما؛ یعنی تیم فالووان کنار شما هستیم و هر مشکل یا سوالی برای بیزینس اینستاگرامیتان داشتید را با ما مطرح کنید. به همین دلیل طراحان گرافیک و تولید محتوا میتوانند درآمد بسیار خوبی از این طریق کسب کنند. با توجه به اینکه اینستاگرام یک فضای مناسب برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم است، کاربران برای کسب درآمد از اینستاگرام میتوانند به راحتی عکس و فیلم محصول و خدمات خود را به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال دانشجویان، زنان خانهدار، افراد بدون سرمایه، کارمندان یا حتی سرمایه داران میتوانند برای خود و یا کسب و کارشان پیج بزنند و با انتخاب یک حوزه مناسب که افراد بیشتری در آن خواهان محصول هستند، شروع به فعالیت کنندبه دنبال افرادی بروید که کسب و کار خود را آنلاین نکردهاند و اعتقادی به این نوع کسب و کارها ندارند این یعنی یک فرصت بسیار فوقالعاده برای کسانی که بدون سرمایه هستند. بازدید هفتگی پروفایل معیار مهمی است که باید به آن توجه کرد. عکس گرفته شده از محصول باید جذاب و واضح باشد. تولید محتوا در اینستاگرام بسیار مهم است؛ بنابراین تولید محتوا شما باید به شکلی باشد که برای کاربر در عین حال که جذاب است مفید نیز باشد. نشان دادن قسمتهای پشتصحنۀ کسب و کار: یکی از قسمتهای جذاب برای کاربران این است که از قسمتهای مخفی در فروشگاه آنلاین شما باخبر شوند و آن را ببینند. یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه اولیه، ارائه خدماتی است که شخص شما یا تیمتان در انجام آنها خبره است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله؛ رفالووانن به درآمد از طریق اینستاگرام بدون داشتن سرمایه اولیه امکان پذیر است.</p>

<p> اما این نکته را نباید فراموش کرد که برای کسب درآمد میلیونی از تبلیغات در اینستاگرام باید با مهارتهای بازاریابی و مهارتهای لازم برای رشد یک پیج اینستاگرامی آشنایی کامل داشت. به این شکل که شما پست و استوری شرکتها و برندها را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و خدمات یا محصولات آن تبلیغ میکنید. یکی از بهترین راهکارها برای اثبات اجتماعی برند خودتان، این است که نظرات مشتریان خود را در استوری و پستهای خود منتشر کنید. همچنین، برای رفتن به استوری بعد، لازم نیست کاربر صفحه را اسکرول کند یا حرکت خاصی انجام دهد. این افراد در صفحه فرود به احتمال زیاد اقداماتی را انجام میدهند و حتی برای به روز ماندن در خبرنامه شما ثبت نام میکنند. یا حتی در صورت تایید مشتریان، عکسهای آنها را در کنار نظراتشان قرار دهید. حتی اگر به دنبال کسب درآمد دلاری هستید، می توانید از این رسانه اجتماعی استفاده کنید.</p>

<p> شما حتی میتوانید این مخاطبان را بر اساس علایق نیز دسته بندی کنید. برای راضیکردن خریداران در تعطیلات و افزایش فروش اینستاگرام ، اکثر برندها از قبل کار خود را در کمپینهای فروش تعطیلاتی آغاز میکنند و زودتر از هر زمان دیگری برای این فصل آماده میشوند. مطمئناً مدل کسب و کار خیلی از برندها و افراد به این گونه است که محصولات خود را به صورت کالکشنی و یا فصلی ارائه میکنند. برای این برندها یکی از جذابترین ایده های کسب و کار در اینستاگرام این است که این افراد در پست و استوریهای خود، این فروش فصلی و کالکشنی را نمایش دهند. شما با رعایت مواردی که در این مطلب گفته شده، به راحتی میتوانید درآمد پیجتان را تا مقدار زیادی افزایش دهید. در صورتی که در این خصوص نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با ما تماس بگیرید و مطلب نمونه افیلیت مارکتینگ در اینستاگرام را مطالعه کنید. این کار باعث میشود تا شما خیلی بیشتر مورد اعتماد و توجه قرار بگیرید. حالا اگر بخواهید این ایده را کمی جذابتر هم بکنید، میتوانید مسابقه برگزار کنید. این نشون میده که همیشه لازم نیست همه چی عالی باشه تا بشه یک محصول رو فروخت و نیازی به زیاد هزینه کردن هم در خیلی از مواقع واقعا نیست.</p>

افزایش فروش در اینستاگرام

 

<p> در واقع کلیدیترین نکته برای افزایش نرخ فروش در اینستاگرام، برقراری ارتباط شفاف برای حفظ ارتباط با مشتریان است. این روزها اینستاگرام به بستری مهم برای تجارت و کسب و کارها تبدیل شده است. رشد بینظیر این شبکهی اجتماعی، مهمترین عاملیست که باعث شده هر روزه مشاغل بیشتری به راهاندازی کسب و کارهای آنلاین روی بیاورند و برای خود یک فروشگاه اینستاگرامی راهاندازی کنند. اینستایت یکی از مهمترین ابزارهای تحلیل اینستاگرام است که نقش اصلی آن تجزیه و تحلیل دادههای مرتبط با بازخوردهای آمار جمعیتی مخاطبان، مقایسه، اندازهگیری، و بررسی نحوهی عملکرد محتوای صفحهی کسب و کارهاست. به طور مثال ممکن است ابهاماتی در خصوص نحوهی ارسال کالا، زمان تحویل مرسوله، هزینهی ارسال، نحوهی پرداخت و مواردی از این دست داشته باشد که نیازمند پاسخدهی سریع و به موقع خواهد بود. اولین موردیکه به طور ناخواسته در ذهن شما شکل میگیرد، خواندن نظرات کاربران دربارهی آن محصول و استفاده از تجربههای دیگران است.</p>

<p> در حقیقت فرآیند جذب مشتری در اینستاگرام و افزایش نرخ فروش، یکی از مهمترین ویژگیهای این پلتفرم است که به راحتی در اختیار کاربران خود در اینستاگرام قرار داده است تا به بهترین شکل کسب و کار خود را توسعه دهند. با این کار، به صورت غیر مستقیم به پرسشهای پُر تکرار پاسخ دادهاید و پشتیبانی خدماتی را به بهترین شکل ممکن ارائه کردهاید، علاوهبر اینها مشتریان خود را به خرید مجدد تشویق میکنید که همین مساله از مهمترین اهداف بازاریابی کسب و کارفالووانگرامی محسوب میشود. به عبارتی بتوانند پیش استفاده از محصول، به صورت غیر مستقیم آن را تجربه کرده و با آن آشنایی کامل داشته باشند. در واقع برندینگ در اینستاگرام فرآیندی است که طی آن، ارزش محصول یا خدمتی که ارائه میشود، افزایش پیدا میکند و به طور مستقیم باعث افزایش اعتبار و شهرت برند در بازار رقابت میشود. در واقع میتوان گفت مهمترین اصل برای موفقیت یک کسب و کار اینستاگرامی، به وجود آوردن حس اعتماد در مخاطبان است. مهمترین عامل افزایش فروش و جذب مشتری در اینستاگرام، تولید محتوای ارزشمند و موردنیاز مخاطب است. یکی از مهمترین دلایلی که باعث میشود مشتریان از نهایی کردن خرید خود منصرف شوند عدم پشتیبانی صحیح و بیتفاوتی شرکتها در ارائهی پاسخ به مشتریانشان است. </p>

<p> ممکن است این پرسش دغدغهی بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین باشد که علیرغم تلاشهای بیوقفه، در نهایت نتیجهی مطلوب و دلخواه خود را مشاهده نمیکنند و همچنان در بازار رقابت رتبهی نسبی دارند. داشتن درآمد از اینستاگرام شاید اینگونه به نظر برسد که ساده است و شما در منزل خود مینشینید و کسب درآمد میکنید؛ اما باید بگویم که این کار هم مانند بسیاری از کارهای دیگر سختیها و چالشهای خودش را دارد. در حقیقت اکثر کسب و کارهای موفق برای رفالووانن به هدف افزایش نرخ فروش خود، دست به طراحی کمپینهای تبلیغاتی اینستاگرامی میزنند. تیکِ آبی رنگِ Social Proof، به سادگی باعث افزایش نرخ مشتریان بالفعل میشود و تاثیر فراوانی در افزایش فروش در فروشگاهفالووانگرامی دارد. برای داشتن لایو اینستاگرامی موفق باید قبل از برگزاری لایو استراتژی مشخصی را برای خود مشخص کنید. با توجه به محصول یا خدمتتان، باید برای آن مخاطب هدف مشخص کنید و روی جذب آنها برنامهریزی کنید.</p>

<p> شما در کپشن با 2200 کاراکتر باید اطلاعات مرتبط با محصول خود را درج کنید. برای جلب اعتماد میتوان از استوریهای روزانه که با صدا و تصویر شما اجرا میشود استفاده کنید که در رابطه با معرفی محصول یا موضوعاتی مرتبط باشد. پس با طول عمر محدود، استوریفالووانگرام مشتریان را به خرید سریع ترغیب میکنند؛ زیرا میترسند چیز مهمی را از دست بدهند؛ بههمیندلیل، میخواهید احساس فوریت ایجاد و کاربران را ترغیب کنید تا سریعتر اقدام کنند. در صورتیکه استراتژی این فرآیند به درستی اجرا شود، در مدت زمان کوتاهی، نام تجاری به یک نام شناخته شده میان کاربران اینستاگرام تبدیل میشود. چنانچه از هشتگها به درستی استفاده کنید، به احتمال زیاد پست شما در بخش اکسپلورر اینستاگرام قرار خواهد گرفت. از هشتگها به خوبی استفاده کنید. هشتگها را کپی نکنید و به صورت دستی در کپشن وارد نمایید. بیشترین کاربرد کلید کال-تو-اکشن، به منظور دعوت از کاربر برای خرید محصولات یا خدماتیست که به صورت آنلاین انجام میشوند. شما میتوانید برای کسبوکار خود یا فروشگاه آنلاینتان از افرادی هم که متخصص هستند در لایو دعوت کنید تا مشارکت داشته باشند. حتی اگر خودتان به اصول عکاسی مسلط نیستید و دوربینهای حرفهای در دست ندارید، این کار را به یک تیم متخصص بسپارید و یا با گوشیهای هوشمند با کیفیت بسیار بالا و با نورپردازی حداقلی و در زوایای مختلف از محصولات و یا رویدادهایی که نیاز دارید، عکاسی کنید.</p>

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.